Proje Açıklaması

AHLEI Bireysel Gelişim ve Başlangıç

Eğitimin Amacı

AHLEI, ortaöğretim ve ortaöğretim sonrası akademik kurumlara 21. yüzyıl misafirperverliği kariyerlerinde mezun hazırlamak için ihtiyaç duydukları kaynakları sağlar. Biz her ay iki konuda alacağınız derslerle kariyerinize 4 ayda başlamanızı hedefliyoruz .

Sertifika Hakkında

Her bir modül için YÖK onaylı Lonca SEM katılım Sertifikası verilecektir .

Her bir kurs konusu için AHLEI sınavına girmek isteyen öğrenciler için sınav ücreti konu başına 150 USD + KDV dir . Başarılı olan öğrenciler her bir konu için AHLEI sertifikası alacaklardır.

Programın İçeriği

  1. Bireysel Pozisyonlar için BAŞLANGIÇ

Oteller, konaklama endüstrisi hakkında genel bilgilerin yanı sıra, kendi alanlarında sağlam bir beceri temeli olan bir işe adım atabilecek kalifiye işçilere ihtiyaç duyar.

Bireysel Pozisyonlar için BAŞLANGIÇ (Beceriler, Görevler ve Sonuçlar Eğitimi), bir konaklama tesisinde ön saflarda başarılı olmak için gereken genel konukseverlik bilgisi ve yumuşak becerilerin yanı sıra temel görevlerin nasıl gerçekleştirileceğine dair esnek ve özlü talimatlar sunar.

Sertifika, iş arayanlara sertifikasız adaylara göre rekabet avantajı sağlar. Ayrıca işte kalma oranını artırabilir ve daha yüksek ücretler kazanma fırsatlarına yol açabilir.

Bireysel pozisyonlar için programlar aşağıdaki bölümleri içerir:

  • Tüm Çalışan Bilgisi
  • Pozisyona Özgü Bilgi
  • İş Dökümleri

START programını tamamlayan ve o pozisyon için çoktan seçmeli 30 sertifikasyon sınavını %70 ve üzeri puanla geçen başarılı adaylara sertifika ve yaka rozeti verilecektir.

Ön Büro Temsilcisi – 15 saat

Ön büro temsilcileri, konuklara mükemmel bir deneyim sunmada önemli bir rol oynamaktadır. Misafirleri karşılıyorlar, check-in yapıyorlar ve ödeme düzenlemeleri yapıyorlar. Ön Büro Temsilcisi sertifikası, gerçekleştirmeleri gereken birçok görevde yetenekli profesyonelleri tanır.

Ön Büro Temsilcisi için START, aşağıdakiler dahil 16 temel alanı kapsar:

  • Ön büro personeli tarafından kullanılan ekipman ve sistemlerin belirlenmesi
  • Anahtar kontrolün önemini anlamak
  • Varış öncesi, check-in ve ayrılışla ilgili adımların ve görevlerin belirlenmesi

Misafir Oda Görevlisi – 15 saat

Konuk odası görevlileri, konukların tesise gelme nedeni olan konuk odasının en yüksek temizlik standartlarında tutulmasını sağlayarak her konuk odasına parlaklık getirir. Sertifika, her temizlik görevinde yetenekli konuk odası görevlilerini tanır.

Konuk Odası Görevlileri için BAŞLANGIÇ, aşağıdakiler dahil 19 temel alanı kapsar:

  • Temizlik malzemelerinin ve kimyasalların nasıl doğru ve güvenli bir şekilde kullanılacağını göstermek
  • Kat görevlileri için güvenlik ve güvenlik konularını anlama
  • Maksimum verimlilik için arabaları ve çalışma alanlarını düzenlemenin yollarını tartışmak

Teknik Hizmetler Görevlisi – 15 saat

Bir pansiyonda yanlış gidebilecek o kadar çok şey var ki; Bir şeyin düzeltilmesi ve en iyi durumda tutulması gerektiğinde ilk müdahale eden bakım çalışanlarıdır. Sertifikalı Bakım Çalışanı, fiziksel mülkün nasıl korunacağını bilen profesyonelleri tanır.

START for Maintenance Çalışanı, aşağıdakiler dahil 14 temel alanı kapsar:

  • OSHA düzenlemelerinin ve kişisel koruyucu ekipmanların öneminin tartışılması
  • Mülk güvenliği ve güvenliğinde bakım çalışanlarının rolünün özetlenmesi
  • Ortak araçları ve bunların nasıl hazırlanacağını, envanterini çıkaracağını ve bakımını yapacağını listeleme

Restoran Servis – 15 saat

Olağanüstü bir yemek deneyimi söz konusu olduğunda, konuklar restoran sunucularına güvenirler. Onları hoş karşılayan, menüyü açıklayabilen, yemek servisi yapabilen ve her yönden mükemmel hizmet sunan kişilerdir. Sertifikalı Restoran Sunucusu, başarılı olmak ve her konuğa üstün hizmet sunmak için gereken yüksek düzeyde profesyonelliğin farkındadır.

START for Restaurant Server, aşağıdakiler dahil 22 temel alanı kapsar:

  • Konukların nasıl karşılanacağını ve oturulacağını göstermek ve konuk ihtiyaçlarını tahmin etmek
  • İçeceklerin nasıl servis edileceğinin, yemeğin nasıl servis edileceğinin ve masaya nasıl geri dönüleceğinin açıklanması
  • Konuk çeklerinin nasıl sunulacağını ve faturaların nasıl kapatılacağını açıklamak

Her bir konu ücreti : 950 TL’dir

Nasıl Kayıt Olurum?

  1. Aşağıda yer alan ‘Şimdi Başvur’ butonuna tıklayarak Ön Kayıt Formu doldurulmalıdır.
  2. Ön Kayıt sorası ödeme ve kesin kayıt işlemleri için en kısa sürede sizinle iletişime geçeceğiz.

AHLEI Kimdir?

  • 1953 yılında kurulan, Eğitim Enstitüsü, Amerikan Otel & Konaklama Derneği üye avantajı olarak kar amacı gütmez, kaliteli otelcilik eğitimi, ve dünya otelcilik okulları ve sanayi ihtiyaçlarına hizmet veren mesleki sertifikasyonları sunmak amacıyla yola çıkmış önde gelen kuruluşlardan birisidir.
  •  Eğitim Enstitüsü misafirperverliği personelin tüm düzeyleri için Online öğrenme, uzaktan eğitim kursları, videolar, seminerler, ders kitapları ve çalışma kılavuzları gibi materyaller sağlayarak eğitim ve öğretim misyonunu karşılamak ve ihtiyaçları aşmak için yoluna devam etmektedir.
  • AHLA eğitim Enstitüsü’nden alınacak profesyonel sertifikasyon, otelcilik sektörü için profesyonel mükemmellik ve nihai ayrımdır. Eğitim Enstitüsü otelcilik sektöründe CHA prestijli genel müdür sertifikasyonu da olmak üzere her düzey yönetici ve personel için 20’den fazla pozisyonda akademik destek verir ve endüstri uzmanları ile birlikte yetkinlikleri doğrular ve onaylar;
  • Eğitim Enstitüsü 59 ülkede 90’dan fazla lisanslı iştirakleri yoluyla eğitim kurumları ve otel kuruluşların ihtiyaçlarını karşılamak için dünya çapında ününü yaymaktadır

EĞİTMEN