Proje Açıklaması

Geleceği Planlama ve Hedef Belirleme

Eğitimin Amacı

Katılımcıların vizyonun ve bir vizyon oluşturmak için gerekli olan diğer çalışmaların ne olduğunu anlamalarını garantilemek.

Stratejik planlama olgusunu içselleştirip; değerlerden vizyona, hedeflerden misyona birçok konuda netleşmelerini sağlayan, bol uygulamalı bir atölye.

Amaç

  • Birçok zaman hedefler ve hayallerle karıştırılan vizyon kavramını katılımcılarda netleştirmek.
  • Katılımcıların kavramın önemini anlamalarını ve doğru vizyonu koyabilmek için ihtiyaç olan diğer unsurları içselleştirmelerini sağlamak.
  • Değerler, amaçlar, hedefler ve bunların vizyon için önemi konusunda farkındalığı arttırmak.
  • Uygulamalarla vizyon kavram ve çalışmasını hayatlarına katmalarını hızlandırmak.

Program İçeriği

1. Gün:

  • Check in
  • Değerlerin Belirlenmesi/Hatırlanması
  • Vizyon Çalışması
    • Amaçların Saptanması 
    • Altın Çember
  • Strateji için Gelecek Projeksiyonu

2. Gün:

  • Durum Analizi 
  • Paydaş Analizi
  • Amaçlar
  • Hedef Belirleme
    • SMART
    • FAST
  • Vizyona uygun stratejiniz amaç ve hedefleriyle hazır!

Program Detayları

  • Toplam Saat/Gün: 12 Saat / 2 Gün
  • Eğitim Tarihi 22-23 Ocak Cumartesi-Pazar
  • Saat: 9.30 –  16.30 / 1 saat öğlen arası
  • Katılımcı Sayısı: En az 8 en fazla 16
  • Kurs Ücreti: 845 TL + KDV

Kimler Katılabilir?

  • İş dünyasına hazırlanan öğrenciler
  • Kariyerinin başında olan yeni çalışanlar
  • Terfi bekleyen yönetici adayları

Sertifika Hakkında

Bu eğitim programı tamamlandığında katılımcılara katılım belgesi verilecektir.

Nasıl Kayıt Olurum?

  1. Aşağıda yer alan ‘Şimdi Başvur’ butonuna tıklayarak Ön Kayıt Formu doldurulmalıdır.
  2. Ön Kayıt sorası ödeme ve kesin kayıt işlemleri için en kısa sürede sizinle iletişime geçeceğiz.

EĞİTMENLER

V. Tolga Hancı
V. Tolga HancıEğitimci/Konuşmacı
18 yıllık reklamcılık kariyeri boyunca, ulusal ve uluslararası birçok markaya iletişim stratejilerinden yaratıcı süreç yönetimine, dijital pazarlamadan deneyim pazarlamasına kadar birçok alanda hizmet verdi. Hizmet verdiği markalar arasında; Coca-Cola, Peugeot, P&G, Alfa Romeo/FIAT, Akbank, Anadolu Jet, Hürriyet Gazetesi, Burger King sayılabilir.

İş dünyasında 28 yıllık deneyiminin son 10 yılında, yurt içi ve yurt dışında aldığı birçok eğitim sonrasında; yönetici koçu, eğitmen ve iletişim danışmanı olarak hizmet veriyor. Yüzlerce yöneticiye 2000 saatin üstünde koçluk verdi. Tolga’nın bizzat teslim ettiği kurumsal eğitimler ise 1000 saati aşıyor.

ICF – PCC sertifikasyonuna sahip V. Tolga HANCI kurucu ortaklarından olduğu Management Guards’da, yöneticileri yönetsel yetkinliklerle donatan gelişim programları hazırlıyor.